Renées

Nu tänkte jag berätta om mina intressen, mina favoritkändisar/skådisar och mina favorit filmer och serier.

Mitt största intresse är Innebandy och det tränar jag 2 gånger i veckan, det är jätte roligt. Och det tkr jag att ni ska prova på. Det finns också vissa saker som är roliga/mysiga, tex läsa Twilight, hänga med kompisar och lyssna på musik m.m. 
Min största idol är Justin Bieber, men det finns många kändisar som jag älskar och som jag kommer att skriva lite om här i bloggen med sophi. 
Men en sak ska ni ha för er, Twilight is the shit ! Det är verkligen något jag gillar, I <3 Twilight.
I <3 Edward.

Favorit film: Twilight, New moon & Avatar.
Favorit serie: the O.C och Glee. The O.C är verkligen den bästa serien i hela världen, den äger allting.
                                                                        

Justin Bieber                                                                                                           

Glee


The O.C, som sagt världens bästa serie.


// Renée :) Kram Kram!


Kommentarer
Postat av: Aphinya

Erablogg är så fin och bra!;)

2010-03-01 @ 23:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0