Sophis

Heejheej sophi här. Nu ska jag berätta vad jag har för mig här i livet, Mina intressen är att spela innebandy, vara med kompisar och sjunga, jag spelar innebandy 2 gånger i veckan och jag sjunger nästa hela tiden eller jag sjunger bara hemma. Mina idoler är Miley cyrus det är min största idol, Justin Bieber, Beyonce M.M Det jag inte gillar att göra är nog : Gå i skolan haha det avskyr jag, bråka med mina bästavänner avskyr jag också och så vidare. Här kommer lite saker om vad jag gillar att titta/lyssna på :)

Favorit film: Den onsynlige, Hannah Montana the movie, Alvin och gänget 2.
Favorit serie: Glee.
Favorit låt: The climb, When i look at you, Baby, Down to earth......

// kram sophi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0