hemma redan nu

Hej hej, nu är jag hemma. Jag gick hem från hanna för jag mådde sjukt dåligt, och det gör jag fortf. Jag har kattallergi och det kliar som fan i ögonen, och sen hostar jag hela tiden och har jätte ont i huvet. Vill bara slappa kanske läsa en bok eller nåt om jag orkar, annars kommer jag att sova. Jag vet inte om det här blir mitt sista inlägg för idag, för det beror på om jag orkar blogga när jag mår dåligt, aja kanske ses senare annars i morgon,  ha det så bra så länge.
kramar  / Renée.
det blir ingen bild i det här inlägget.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Heej!

Snygg blogg:) Haft en bra helg?



Veckans blogg-tävling ligger nu uppe!

Ta chansen att vara med genom att kommentera

inlägget.



Kram kram

2010-02-28 @ 18:00:50
URL: http://hennriksvensson.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0